Doymamışam Sözləri - Şöhrət Məmmədov

Doymamışam Sözləri - Şöhrət Məmmədov

Lyrics: Yenə təklik, yenə düşdü, bu gecə yadıma. Yenə yoxdur, xəyalları çatar imdadıma. Elə doğulmadır ki, yalnızlığa mən öyrəşdim. Mənə tənhalığı öyrətdi. Əhsən ustadıma. Mən onu unutmadım. Mən vəfasız olmamışam. Xəyanət etməmişəm. Ayrı eşqə uymamışam. Birdən soruşar məni, başqa heçnə söyləməyin. Deyin ki, geri gəlsin. Axı ondan doymamışam... Yarıma gedirsənsə, de ki, məndən salam olsun. De hərşey halalındır, təkcə sevgim haram olsun. Bəlkə darıxar mənim üçün. Bəlkə qayıdar mənə Amma inanmıram ondan çətin ki, adam olsun. Mən onu unutmadım. Mən vəfasız olmamışam. Xəyanət etməmişəm. Ayrı eşqə uymamışam. Birdən soruşar məni, başqa heçnə söyləməyin. Deyin ki, geri gəlsin. Axı ondan doymamışam...

Posting Komentar untuk "Doymamışam Sözləri - Şöhrət Məmmədov"

close