A NEMA TEBE Tekst - EMIR BRUNCEVIC | Audio Lyrics

 Tekst

pričali svi po redu dok sam lutao Da trpeti ona mene neće do veka Da naći ce sebi žena drugog čoveka Sad otvaram našu sobu tu je krevet naš Da s osmehom kao nekad tu me dočekaš I srećan bi s tobom bio Al sve sam od tebe krio I ljubav ko vatru gasio Ref: A nema tebe da mi budeš svet Kad dodjem kući tužan oko pet Kad sve se ruši u mojoj duši A nema tebe ruku da mi daš Kad naglo padnem da mi tugu oteraš Kad sve se ruši u mojoj duši, ti se za drugog doteraš pričali svi po redu dok sam lutao. Da prosjak cu biti da cu sve izgubiti Da nece me ona dugo mene ljubiti Sad otvaram našu sobu tu je krevet naš Da s osmehom kao nekad tu me dočekaš I srećan bi s tobom bio Al sve sam od tebe krio I ljubav ko vatru gasio Ref: A nema tebe da mi budeš svet Kad dodjem kući tužan oko pet Kad sve se ruši u mojoj duši A nema tebe ruku da mi daš Kad naglo padnem da mi tugu oteraš Kad sve se ruši u mojoj duši, ti se za drugog doteraš

Posting Komentar untuk "A NEMA TEBE Tekst - EMIR BRUNCEVIC | Audio Lyrics"

close