FLECC Tekst - DESINGERICA X PLJUGICA | Audio Lyrics

Lyrics :

[Uvod: Desingerica] Mm Najjača firmetina, bajo Bajo Liče [Refren: Desingerica] Koka, flex, droga, seks Problemi nose zlatni Rolex Ne volim ja pare, samo keš Uhvati je za sisu ako smeš Trista na sat, ljubi te brat Corvetta je voza, crvena mat Svaka se loži na belo i rad Namrljan, našiban, pravi sam gad Koka, flex, droga, seks Žene, slava, zlatni Rolex Ne volim ja pare, samo keš Sevni je za dupe ako smeš Trista na sat, ljubi te brat Maserati je voza, hrom je i mat Svaka se loži na belo i rad Namrljan, našiban, pravi sam gad [Strofa 1: Desingerica] Mlada si, shvati me, beži, ne prati me Piše da loži je belo i batine Ne sluša, zove, nudi da plati me Cilja da dođem, ne bira načine Troši se samo kad kevi je plata Divlja i moli za crtu dva sata Mene ne krasi odelo, kravata Svuda u treši Desinger je tata [Prelaz: Desingerica] (Je l' ima neko pušenje kurca ovde, a?) Tat-tat-tat-tat-tata Desinger je tata Tata (Pušenje kurca ovde, a?) [Strofa 2: Pljugica] Dođi, dođi, dođi, dođi Kaži Pljugi šta te muči ove noći Kaži drugarici da zatvori ti oči Kaži tati da sam samo drugar školski Pa onda drobi, skidaj ćega Bolje ja kod tebe, nego ti kod njega Lik je beda, a ti beba Ko ne sluša mene, biće jako jeban [Prelaz: Pljugica] Noći vrele, a ti bi kod mene Na viski leden, a tvoj dečko kreten Noći vrele, a ti bi kod mene Da me ljubiš, a ja da te je— (Je l' ima neko pušenje kurca ovde, a?) [Završetak] (A, a?) (Pušenje, a?) (A, a?) (Pušenje kurca ovde, a?) (Fox, you killed this one)

Posting Komentar untuk "FLECC Tekst - DESINGERICA X PLJUGICA | Audio Lyrics"

close