BUDI MI DOBRO TI Tekst Pesme - EDITA | Audio Lyrics

Tekt pesme "Budi mi dobro ti"] [Strofa 1] Naše tajne, daleko si ih odneo Da ih čuvaš drugoj nekoj Ja nemam kome više da ih dam Ljubav ni ne planiram [Pred-Refren] Kroz sumrak nestaje u glavi slika nas Kô čašu slomi me Uspomene padaju kô domine To boli me, boli [Refren] Budi mi dobro ti S kime god i gde god da si mi Nađi sreću koju smo mi tražili Al' nikada ne kaži mi Budi mi dobro ti S kime god i gde god da si mi Nađi koju ćeš više voleti Al' nikada ne kaži mi, ne [Post-Refren] (Hej, hej) [Strofa 2] U mrklom mraku, kô sunce si mi sijao Vladao si mojim nebom Nekad kleo si se ti u nas I dalje čujem tvoj glas [Pred-Refren] Ko sumrak nestajem, u glavi slika nas Kô čašu slomi me Uspomene padaju kô domine To boli me, boli [Refren] Budi mi dobro ti S kime god i gde god da si mi Nađi sreću koju smo mi tražili Al' nikada ne kaži mi Budi mi dobro ti S kime god i gde god da si mi Nađi koju ćeš više voleti Al' nikada ne kaži mi, ne [Post-Refren] (Hej, hej)

Aj budi mi dobro

Posting Komentar untuk "BUDI MI DOBRO TI Tekst Pesme - EDITA | Audio Lyrics"

close