Graffiti Versuri - Taxi x Theo Rose From Romania

Lyrics: Iubirea asta a mea e-atât de mare încât Nu pot s-o povestesc, nu pot s-o cânt. Şi nu-nțeleg cum am putut să ți-o dau tocmai ție - Singura femeie fără inimă de pe Pământ. Iubirea asta este prea intensă pentru tine, Prea curată pentru tine, prea strălucitoare pentru tine, de-asta n-o vezi Şi n-o s-o-nțelegi niciodată. Au fost femei care s-au îndrăgostit de mine, Când le-am povestit cât de mult te iubesc, Dar iubirea mea s-a lovit de tine Ca un fluture de Marele Zid Chinezesc. Eşti un zid acoperit cu graffiti de alții, Absolut nimic nu e desenat de tine. Dar, ştii, cel mai tare graffiti E ăla făcut de mine. Aşa te-ai născut - fără inimă, fără conştiință. Cred c-ai prins o ofertă. Şi de-asta o să ai o viață ca o carte: O copertă, nimic, şi încă o copertă. N-o să-nțelegi niciodată tot ce-ai făcut. Şi, mai ales, tot ce n-ai făcut. N-o să-nțelegi cât de mult ți s-a dat Şi cât de puțin ți s-a cerut. Şi cât a durut. Erai simpatic. Cel puțin aşa credeam. La atâta virulență nu mă aşteptam. Eu ți-am înțeles iubirea; nu vreau să fiu rea, Dar efectiv n-am avut ce să fac cu ea. Şi, dacă îmi permiți o umilă părere, Iubirea se dă, nu se cere. Un ultim amănunt şi cu asta gata: Nu ştiu dac-ai sesizat, dar ai vârsta lu' tata...

este versurile cântecului intitulat "Graffiti" cu numele cântărețului "Taxi x Theo Rose" vă rog să vă scuzați dacă există o eroare în tipărirea versurilor, dacă sunteți mai puțin mulțumit de acest post, vă rugăm să contactați următorul e-mail agustinalano30@gmail.com, iar dacă vă place acest blog puteți găsi alte versuri disponibile pe acest blog. mulțumesc.

Posting Komentar untuk "Graffiti Versuri - Taxi x Theo Rose From Romania"

close