AZ ÉLETEM Dalszöveg by T. Danny (feat. Szakács Gergő) from hungary

Szöveg: Mondtad már, Hogy a vész Mindig együtt jár énvelem, Mondtam; hát, Jobb, ha mész, Bonyolult az életem, A szél sodor, De nem gond, Elfogadom, legyen így, Én boldog Leszek ott, Akármerre visz a szív Oké, voltam már jobban, Mindig én vagyok, akivel a gond van, Nem idegen, ehhez szoktam, De legalább a szívem a helyén dobban, Van ez így, van az úgy, vagyok aki vagyok, Van, hogy nem nekem állnak épp a csillagok, Szalad el a ló velem, ha vigadok, Valahogy mindig a rossz felé kacsintgatok, Voltam fent már és lent is, Voltam ördögi, voltam már szent is, És megértem ha, van neked egy kis Problémád azzal, ha nálam ez presztízs, Mikor éjszaka megjelenek, Túl ritkán van olyan, hogy nem vedelek, De hát, én akkor is rendbe’ leszek, Hogyha nem lesz olyan, kinek megfelelek Mondtad már, Hogy a vész Mindig együtt jár énvelem, Mondtam; hát, Jobb, ha mész, Bonyolult az életem, A szél sodor, De nem gond, Elfogadom, legyen így, Én boldog Leszek ott, Akármerre visz a szív Az életem egy movie eddig, De remélem a rossz részeket újraveszik, Mondjuk, lehet visszanézve csúnya lesz mind, Nem a berugás a cél, de mindig útba esik, Eszembe jut félreszegen, Anya mondta, mindig legyen mérték velem, De én máshogyan értékelem, Inkább jókat nevetek a rossz élményeken, Mert az élet egy libikóka, Hibázok, belefutok millióba, Mondták, hogy ne legyek már idióta, De ugyanolyan hülye vagyok a gimi óta, Kemény a világ, ez ilyen, Akadályokat állít, de bármelyiken Átlépek a legmenőbb lábbeliben, Lesz, ahogy lesz, addig; carpe diem Mondtad már, Hogy a vész Csak együtt jár énvelem, Mondtam; hát, Jobb, ha mész, Bonyolult az életem, A szél sodor, De nem gond, Elfogadom, legyen így, Én boldog Leszek ott, Akármerre visz a szív

On November 08, 2023, the official channel for the record label published a new song titled " AZ ÉLETEM". Learn unheard details about " AZ ÉLETEM" here. Listen to songs by T. Danny  (feat. Szakács Gergő and read about each one's background. Statistics collected online on wealth and sponsorship deals. When it comes to Popnable's charts, how many times has this song been featured? The music  for the new Hungary single "AZ ÉLETEM" by the artist known only by his stage name, "  TAZ ÉLETEM," has become a viral sensation.

Posting Komentar untuk "AZ ÉLETEM Dalszöveg by T. Danny (feat. Szakács Gergő) from hungary"

close