POLSKIE CHŁOPAKY Tekst - Mery Spolsky

Lyrics :

Tekst:
Sokół ręce w górze zawsze ma
Wini mówi dużo rzeczy blablabla
I gadane też Organek ma opanowane
Ralpha lubię, bo z nim zawsze hahaha

Mrozu eleganckie garnitury ma Dawid Pe ponoć tylko w gry by grał U Rubensa widzę się na densach A Rogucki jest żonaty, papapa Muniek słodki, bo całusa lubi dać Od Sariusa nie było całusa Smutno, że Ciechowski poszedł dawno spać Jacek z Kwiatu znów zajęty, kurwa mać Problem mam taki Jaki? Problem mam taki Jaki? Problem mam taki Lubię Polskie chłopaky Na Prokopa może raz była ochota Karaś Kuba chodziłby tylko po klubach Drugi Kuba w okularach też mnie jara A Jan Bo gra na gitarach i się stara Maleńczuka kręci tylko młoda sztuka A w głośniku hula mi piosenka Króla Zalewskiego lubię za iskierki w oku
Arek K jest najsmutniejszym chłopcem roku

On October 27, 2023, the official channel for the record label published a new song titled "POLSKIE CHŁOPAKY ". Learn unheard details about "POLSKIE CHŁOPAKY" here. Listen to songs by Mama  and read about each one's background. Statistics collected online on wealth and sponsorship deals. When it comes to Popnable's charts, how many times has this song been featured? The music  for the new Poland single "POLSKIE CHŁOPAKY " by the artist known only by his stage name, "POLSKIE CHŁOPAKY," has become a viral sensation.

Posting Komentar untuk "POLSKIE CHŁOPAKY Tekst - Mery Spolsky"

close