Szach mat by DiscoBoys & Camasutra from Poland

TEKST 1.Światło zgaś No i tańcz No i tańcz tak do rana Dobrze jest blisko ciebie trochę gorzej być z dala Świecisz jak milion gwiazd No i ładnie ubrana Nie potrzebny materiał aby lśnić jak riahanna Widze światło tej nocy Gdy znów jestes tak blisko mnie światła gasną a w sercu znów czuję jak wypełniasz mnie REF. Dziś z nami tańczy cały światna niebie świeci milion gwiazd Jak Angelina no i Brattbo bez miłości znów szach mat 2. W ciemną noc pośród gwiazd trzymam ciebie za rękę Chciałbym ubrać się w uśmiech zamiast w krótką sukienkę Wielki plan na nas mam i te najlepsze chwile Zapiszemy na zawsze więc nie pytaj na ile Widze światło tej nocy Gdy znów jestes tak blisko mnie światła gasną a w sercu znów czuję jak wypełniasz mnie REF. Dziś z nami tańczy cały światna niebie świeci milion gwiazd Jak Angelina no i Brattbo bez miłości znów szach Zatrzymaj się Spójrz w oczy me REF. Dziś z nami tańczy cały światna niebie świeci milion gwiazd Jak Angelina no i Brattbo bez miłości znów szach

Posting Komentar untuk "Szach mat by DiscoBoys & Camasutra from Poland"

close