SZITAKÖTŐ dalszöveg By KOWALSKY MEG A VEGA X HORVÁTH TAMÁS From Hungary

dalszöveg:
SZITAKÖTŐ

Dörög az ég fogd a kezem, a szívünk hadd ázzon!
Eső mossa ki belőlem a néma bánatom!
Csillagokat mutat az ég,
Gyönyörű szép feketeség.
Szitakötő elviszi majd az álmod, az álmom!

Csak az érzékek tárgyára kitárt látszat
Szirének éneke a világ.
Itt a parton a homokba véstünk egy szívet
De mára mossa a tenger a nyomát…
Nem feledem, hogy voltam, az ami voltam
és szeretem azt amivé teszel.
És köszönöm, hogy vagy nekem ma
Hisz örökké a földön egy kar sem ölel.

Én csak Veled evezek, a tenger ha kinevet is
Ha köpköd, ha lenéz, vagy kitalál.
Velem született erő, hogy újra megszületek, míg a síromat ássa az árnyékvilág…

Én lehunyt szemmel az Égre nézek
S nem kívánok magunknak mást
Csak, hogy
úgybocsássunk meg egymásnak
Ahogy az Isten megbocsát (nekünk)
Imára font kézzel az Égtől
Nem kívánok magunknak mást:
Mikor nehéz lesz egymást szeretni
Mi akkor is tudjuk igazán…

Dörög az ég fogd a kezem, a szívünk hadd ázzon!
Eső mossa ki belőlem a néma bánatom!
Csillagokat mutat az ég,
Gyönyörű szép feketeség.
Mint Szitakötő elhozza majd az álmod, az álmom!


Én viselem ,hogy voltam, az ami voltam
És szeretem azt, amivé teszel
És szeretem, hogy reggel velem kelsz
Vagy ha mégse
A tudat , hogy vagy felemel.
És bocsáss meg ha volt
Hogy hülye voltam
Az ember pokla a szívben egy hely
Ott ahol bál van , bejöhet bármi
Csak éppen a szeretet nem jön el…

Én lehunyt szemmel az Égre nézek
S nem kívánok magunknak mást
Csak, hogy
Úgy bocsássunk meg egymásnak
Ahogy az Isten megbocsát (nekünk)
Én imára font kézzel az Égtől
Nem kívánok magunknak mást:
Mikor nehéz lesz Egymást szeretni
Majd akkor is tudjuk igazán…

On November 04, 2023, the official channel for the record label published a new song titled "SZITAKÖTŐ". Learn unheard details about "SZITAKÖTŐ" here. Listen to songs by  KOWALSKY MEG A VEGA X HORVÁTH TAMÁS and read about each one's background. Statistics collected online on wealth and sponsorship deals. When it comes to Popnable's charts, how many times has this song been featured? The music  for the new Hungary single "SZITAKÖTŐ" by the artist known only by his stage name, "SZITAKÖTŐ," has become a viral sensation.

Posting Komentar untuk "SZITAKÖTŐ dalszöveg By KOWALSKY MEG A VEGA X HORVÁTH TAMÁS From Hungary"

close