Lirik Lagu Rintak Bungong Gapeuh - Nazar Shah Alam Ft Cut Zuhra



BN-Pada tanggal 24 Mei 2024, industri musik Aceh kembali bergemuruh dengan peluncuran lagu terbaru yang menggugah hati dari dua bintang berbakat, Nazar Shah Alam dan Cut Zuhra. Lagu berbahasa Aceh yang berjudul "Rintak Bungong Gapeuh" ini langsung menarik perhatian para pecinta musik lokal dengan lirik yang dalam dan melodi yang menghanyutkan.

Perpaduan Suara yang Harmonis

Nazar Shah Alam, yang dikenal dengan vokalnya yang khas dan emosional, berkolaborasi dengan Cut Zuhra, penyanyi muda yang memiliki suara merdu dan penuh perasaan. Kolaborasi mereka menghasilkan sebuah harmoni yang sempurna, memadukan pengalaman dan keahlian vokal yang unik dari keduanya. "Rintak Bungong Gapeuh" mengisahkan tentang keindahan dan kerapuhan bunga, yang diibaratkan sebagai perjalanan cinta yang penuh liku.

Berikut liriknya :

Si bungong ceurih keumang meukeunong Lam kulam gunong bineh seung tuha Dum aneuk gadih bak Bang jitanyong Peukeuh na mantong peuluweung rasa Peukeuh neujaweub wate jitanyong Peukeuh keu bungong pinto neubuka Bek neupeureubah cinta lon teudong Han lon meunyoe kon ka deungon Kanda Alah-alah sibungong gapeuh Puteh deuh angen peudoda Gaseh na meuyum lage meuh Bek leuh-leuh siumu masa Reff Meuluuu angen peuayon o jantong angen peudoda Rinduuu sabe lon rihon meususon han mala-mala Meuluu mube jih harom lam gampong wangi lagoina Seungu sidroe diulon leumoh lon tip hana gata Buleun jilake ka nibak bintang Neubi keuh sayang bacut cahaya Meunyoe gata tem jeut keu judo Bang Leubeh nibak nyan bang tem useuha Lon tabu pade ulon puwoe breuh Aci neupeudeuh yang nyata-nyata Jantong ngon hate laen hanle deuh Gata sineuleuh gaseh lam jiwa Alah-lah sibungong gapeuh Puteh deuh angen peudoda Gaseh na meuyum lage meuh Bek leuh-leuh siumu masa

Megjegyzés küldése for "Lirik Lagu Rintak Bungong Gapeuh - Nazar Shah Alam Ft Cut Zuhra"

Logo Musik
close